Måndag natt/Tisdag morgon, Godnatt!

Under taxiresan hem orkade inte mina ögonlock längre vara öppna så jag somnade ett tag. Jag var riktigt trött. Men som vanligt när jag fixar mig hinner jag bli pigg på något vis så nu känner jag mig inte sådär trött, tyvärr. För jag vet att jag behöver sömnen för att orka med morgondagen. I alla fall, har lite bilder att lägga upp här och tänkte berätta lite om kvällen.
 
Först och främst var jag tvungen att vänta en timme på bussen. Bussarna här i Malta följer verkligen inte tidtabellen så det är i ingen vits att ens kolla där. I Sverige räcker det med att det står att det är 15 minuters väntetid och jag blir galen, nu var det en timme! Och saken är att man liksom inte har en aning när den kommer. Den kan komma om 2 minuter eller om 45 minuter. Jaja, så är det här i Malta, antar att jag måste acceptera det. 
 
När jag väl var vid Beach Club hände inte så mycket, vi gick upp till själva discot och där var det hög musik och flera dansade men jag tyckte ändå inte att det var så kul. Så jag hakade på ett gäng för att köpa glass och det slutade med att jag gick runt med en vanilj&vitchoklad milkshake i handen. Den var god men väldigt söt!
 
Sedan när jag gick runt där hörde jag plötsligt en bekant röst ropa Clara! Förstod att det var Agnes så det var roligt att se henne. Jag gick runt med henne och hennes två kompisar Angeliqa och Olivia. Sedan följde de mig till taxistationen där jag var tvungen att vänta 45 minuter innan man kunde få en taxi... 
 
Ja det var min kväll och jag ska försöka sova snart! Här är bilderna:
 
Godnatt!♥
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj så mycket gott! Fin fotkedja! KraM

2012-06-26 @ 23:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0