Lördag 23 Juni

Hejsan!
Har precis tagit mig en dusch så nu känner jag mig ren och fin haha...
Idag åkte vi in till Valetta, Maltas huvudstad. Där fick man tid för shopping så vi strosade runt där bland gatorna och kollade på både marknaden och i affärer. Jag gick runt med Sandra, en tjej som jag började snacka med redan vid Arlanda och hon är jätte trevlig. Vi försöker snacka så mycket engelska med varandra som möjligt haha. Jag hittade tre bh:ar på marknaden, 3 euro st. Sen köpte jag också en solfjäder för 1 euro. Ska försöka hålla i pengarna lite. Har köpt rätt mycket den här veckan men mycket av det har varit saker jag glömt och verkligen behövt.
Det kommer inte hända något mer idag men jag har bestämt mig för att ta en längre promenad lite senare idag, annars kommer det nog inte bli så kul. Orkar inte lägga en massa timmar vid datorn som jag gjorde igår kväll. Ska i alla fall vila lite snart för hade än en gång svårt att somna i natt. Verkligen varmt tyvärr...
Jag i Valetta och utsikten till havet i bakgrunden. Det var verkligen fint!
Jag och Sandra gick in på ett café och där köpte jag denna pizza, god var den :)
Ja, en bild på den fina utsikten :D
Sandra med den vackra klänningen som hon köpte.
Sprite, så gott när det är så varmt! När jag tog den här bilden märkte jag faktiskt hur bra kameran är på iPhone4S. Liksom vattnet ser ju så äkta ut eller hur man ska förklara :)
Godis! Är det lördag så är det!
Det var bilderna för idag, ska försöka vila lite nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0