Bilder från igår kväll!

Gör samma sak som jag gjorde igår! Lägger in bilder och berättar lite om igårkväll i ett separat inlägg :)
 
Igår satt jag och väntade på bussen en timme! Var lite irreterad så frågade busschauffören varför han var så sen men han muttrade och frågade om jag trodde att han kunde styra trafiken... 
 
Tillslut var jag i alla fall vid Baystreet och promenerade upp till discot. Där träffade jag Agnes och de andra så vi dansade loss med massor av musik. Denna kväll var det väldigt många människor så det blev ganska svettigt och varmt efter ett tag. Så tillslut blev det för mycket så jag och Agnes bestämde oss för att köpa en milkshake. På vägen träffade vi Sandra som gjorde oss sällskap. 
 
Efter att vi druckit upp milkshaken gick Sandra till discot men jag och Agnes gick och köpte pizza och snackade lite. Därefter träffade jag Christina och vi satt och väntade på bussen lääänge... men den kom inte så fick tillslut ta en taxi hem. Vi var hemma vid halv 1, och man ska vara hemma vid 23 men jag hade i alla fall smsat Louis. 
 
Så det var riktigt jobbigt att gå upp i morse... 
 
Bilden på mig och Sandra gav in verkligheten (eller hur man säger) rättivsa. 
 
Fotbollsmatch Spanien-Portuagal. Så flera satt och kollade ute på denna stora skärm.
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det låter som om hela Sverige är där. Ni verkar ha riktigt trevligt. Kul, kul. Finns det några som pratar engelska? KraM

2012-06-28 @ 22:19:55
Postat av: Clara

Hej Marie! Ja det är rätt många svenskar, vilket både är kul men samtidigt lite negativt. Men av någon anledning är det inte så många jag pratar med i gruppen utan föredrar att gå till t.ex italienarna och prata. I skolan pratar jag i princip bara engelska vilket är väldigt roligt! Det är mest på kvällarna som jag kanske umgås lite mer med mina svenska kompisar. Ha det bra, kram!

2012-06-29 @ 00:16:33
Postat av: Tomas Cassel

Ni verkar ha det riktigt trevligt tjejer! Kul att följa hela äventyret med de fina bildernas hjälp/ Kram

2012-06-29 @ 21:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0