21 Juni 2012- Malta

Hejsan!
Jag sitter här på min säng med min egna dator och skriver detta inlägg. Jag har precis tagit en dusch vilket verkligen behövdes! Vi har gått massa idag och ni förstår nog själva hur man blir om man går en massa i 38 graders luft. Svettig!
Idag var vi i skolan, vi gjorde inte särskilt mycket. Man fick göra ett test så lärarna vet vilken nivå man är på. Det ska verkligen bli kul och spännande att få gå i en klass med personer från andra länder, det menas ju då att man ska prata engelska vilket jag är här för att göra.
Tjejen från Italien, Christina har kommit och hon verkar väldigt trevlig så det är nice. Hade varit väldigt jobbigt att tycka något dåligt om den man ska dela rum med i tre veckor liksom...
Ja, om 1 och en halv timme ungefär ska jag få skjuts till Baystreet där jag ska träffa min grupp för att sedan gå på något disco, hoppas det blir kul.
Eftersom solen tar så starkt här har jag redan hunnit bli brun men också rätt röd vid axlarna. Hoppas jag kommer bli BRUN under den här resan :D
Båthamnen igår kväll
Jag vid beach club igår kväll. Typ mötesplats för att sola och bada som EF har. Ligger där vid båthamnen men det är även en badplats.
En del av skolan idag.
Jag, svettig och ''glad'' haha. Inte fin bild men bjuder på den ändå!

Ja, det var bilderna jag hade att erbjuda idag. Alla är tagna med min iPhone men jag har även med mig min systemkamera så den ska jag ta bilder med ibland också. Dock har jag inte usb-kabeln med mig till den så de bilderna kommer isådant fall senare när jag är i Sverige igen.

Ha det bäst. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0