My love

Kom precis hem efter en liten promenad och när jag gick i rummet låg det ett paket på sängen och jag förstod då vad det var! Är hel nöjd med hur bikinin ser ut, man tar ju alltid en risk när man beställer via internet.
 
Den kommer användas flitigt på Grekland som jag och mamma reser till sista juli. Väldans vad mycket tid utomlands jag kommer ha spenderat denna sommar... Men antar att det blir mer i Sverige nästa sommar <3 Somrarna i Sverige kan faktiskt vara riktigt underbara men dock har denna sommar inte varit den bästa tyvärr, får hoppas att den håller i sig längre än vanligt istället! Att Augusti och September ut innehåller den sköna värmen och att det fortfarande är badvänligt i vattnet!
 
Nu ska jag alldeles strax ta mig en dusch och fixa mig, sedan blir jag hämtad av pappa och Charlie och därefter åker vi till farfar och Marie, trevligt!
 
Ha en bra dag, puss!


Kommentarer
Postat av: Marie

Du låter verkligen nöjd med bikinin, den ser fin ut. Håller med att det är en risk att köpa på nätet, färgen och materialet kanske inte stämmer när man ser det i verkligheten. Själv har jag bara köpt böcker på nätet. Det var verkligen kul att träffa dig en stund i eftermiddags du kloka flicka. KraM

2012-07-18 @ 21:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0