Förberedd inför skolan

 (skulle publicerats för två timmar sedan men då fungerade det inte av någon anledning men jag är hos farfar och Marie nu)
Satt och kolla på sl hur lång tid det tar från ropsten till där farfar och Marie bor eftersom pappa bara skulle fixa en sak innan så då skjutsa han mig och Charlie till busshållplatsen så nu sitter vi på bussen och av min förvåning mår jag ännu inte illa även om jag sitter och glor in i mobilen. Men iaf, fick för mig att kolla hur lång tid det tar till östra real från mitt hem så nu vet jag, bra.
 
Vi är snart framme men ha det så bra, vädret är väldigt fint just nu!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Tusen tack för underbara recept! Hur lång tid tar det hemifrån till Östra Real? KraM

2012-07-18 @ 21:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0