Ett inlägg från Grekland

Hejhej! Sitter i sängen på hotellrummet, ni anar inte hur skönt det är! Det har verkligen varit en händelserik dag idag. Dagen började ju vid fyra på morgonen och jag hade hunnit sova kanske 3 1/2 timme så det var inte precis så skönt att stiga upp när alarmet ringde... Men jag blev piggare och flygturen gick bättre än väntat. Vi kom till Samos och tog en buss därifrån till en båthamn. Jag och mamma fick vänta två timmar så vi åt lunch och kollade runt lite. När vi väl satt på båten var det väldigt varmt men vi lyckades båda två somna ett tag. Men jag var dum nog och gick ner, när det var som mest vågor i havet. Och jag mådde riktigt illa och trodde jag skulle spy men lyckligtvis gjorde jag inte det. Jag kanske inte har sagt att vi skulle till Patmos första veckan? Det är i alla fall där vi är nu och där ska vi vara första veckan. Båtresan tog 3 1/2 timme, precis som flygturen och som antal timmar jag sovit. Klockan är 21.40 här, alltså en timmes skillnad från Sverige. 
 
Har tagit lite bilder idag, de tre första från Samos och de två sista från Patmos. 
 
Ska så småningom sova, men ha det bra! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill också vara där!

2012-08-08 @ 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0