En regnig söndag den 15 juli

Jag befinner mig just nu hos Emmie, vi är båda relativt trötta så det är skönt att bara ta det lugnt. Vi vaknade i och för sig ganska sent, runt 12 men att tröttheten finns kan nog bero på det trista vädret. Det är ju juli! Sådant här väder borde inte finnas nu heller! Skulle vilja dra till stranden, sola och bada men hur mysigt skulle det vara i ett väder som detta? Mamma kommer snart hit och hämtar mig, vet dock inte vad som kommer hända härnäst. Vill bara vila men samtidigt vill jag göra något, det är ju trots allt sommarlov och då borde man ju ta vara på alla dagar, de går fortare än vad man tror...

Ha en bra söndag och gör den så rolig som möjligt även om vädret inte ligger på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0