8 juli- Söndag

Hejhej på er!
Lyssnar på en massa musik och åt för ett tag sedan. Ska gå ut om 45 minuter då det är någon fest vid Beach Club. Ärligt talat så är jag inte så jätte sugen på att festa men det är ju bara några dagar kvar så det kan nog vara kul ändå, om jag tänker ett steg längre haha. Ja på tisdag bär det ju av till Sverige, bara några få små dagar kvar här i Malta. Men det känns verkligen att det är tid att komma hem nu, även om det är skönt här. 
 
Idag var jag på Beach Club och satt i loungen ett tag eftersom jag var väldigt trött. Efter ett långt tag gick jag ut och solade och badade vilket var skönt! Sedan gick jag och köpte en jätte god dricka på Marks and Spencer och därefter en pizza. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0