7 juli- Lördag kväll

Hej på er!
Har rensat en hel del på datorn eftersom rutan med att hårddisken snart är full har poppat upp ett flertal gånger. Men nu hoppas jag på att den inte kommer upp på ett tag.
 
Jag valde att stanna hemma ikväll, kände helt enkelt inte för att gå ut liksom. Så nu tänkte jag berätta lite om dagen och sedan lägga upp bilder!
 
Idag åkte jag ju till Valetta för att gå runt och kolla hur det såg ut liksom. Kollade självklart i lite affärer också och kom inte hem tomhänt men köpte inte särskilt mycket heller. Lite senare stötte jag på Eddie och William så jag gick runt lite med dem och två kompisar till dem. Så det var trevligt! Något tag senare såg jag och Agnes, Angeliqa och Olivia. Försökte få med Christina till Valetta men hon ville bada och sola. 
 
Brukar aldrig skriva vad jag har på mig men det tänkte jag göra nu.
Linne-Bershka, Shorts-Pull and Bear
 
 

Ska kolla på en film nu, ha en bra kväll! 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Kul att du åker omkring lite och passar på att se dig omkring. Vattnet ser verkligen klart och fint ut och jag förstår att stranden lockar, särskilt om det är varmt. Fortsätt att ha det bra! KraM

2012-07-08 @ 18:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0