6-7 juli, fredag natt, lördag morgon

Hej! Kom hem för 30 minuter sedan och har tagit en dusch nu. Var ju vid comino ikväll och det var mysigt! Dock var båten nästan 2 timmar försenad så det blev inte så mycket tid att vara på själva ön vilket jag är väldigt besviken över! Men visst, det var trevligt på båten. Massor med musik och dansande människor fast jag satt mest bara och snackade med olika personer.
 
Dagen började med att träffa gruppen vid Sliema för att kolla runt. Sedan var det skola och då hade vi ett prov kan man säga och det gick väl helt okej. Men en text handlade om fåglar och den förstod jag knappt och det visade sig att jag inte var ensam om det. 
Vattnet är verkligen så klart och fint i Comino!
 
Ska försöka sova nu, lite sovmorgon blir det i alla fall imorgon. Ha det bra, ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0