5 juli- Torsdag

Har inte tagit några bilder idag än så länge eftersom det inte hänt något speciellt idag, varit och solat och badat vid Beach Club tidigare på dagen och sedan var det skola. Och efter skolan gick jag hem. Igår och idag har jag verkligen saknat Sverige och alla där. Visst, det är verkligen skönt och mysigt att vara här men jag känner mig faktiskt redo för att åka hem nu. Men jag vill inte klaga och ska istället försöka njuta de sista dagarna här. 
 
Ska senare till Beach Club och får se vad som händer! Vill gå på bio någon kväll och det känns som att denna kväll kan vara passande för bio. Det är så mycket billigare här än i Sverige så varför inte passa på liksom? 
Får se om jag tar lite bilder ikväll, annars blir det bilder imorgon eller iövermorgon! För imorgon åker jag till Comino på kvällen, kommer troligtvis bli väldigt mysigt. 
 
Tråkigt att inte ha någon bild så har tagit några från google, tumblr.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Gullunge!TAck för dina tankar. Visst kan det vara svårt att vara borta från nära och kära en längre tid. Nu har du vant dig lite vid den nya miljön och har tid att tänka på alla hemma. Tycker som du, njut! Kanske även hitta folk och prata engelska med nu när du har chansen och bli ännu bättre på engelska. Farfar hälsar också. KraM

2012-07-05 @ 22:51:03
Postat av: Tomas Cassel

Min älskling, jag längtar efter dig också! Ses snart, Puss o Kram/ Pappa

2012-07-06 @ 21:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0