4 juli- Onsdag

Hej allesammans! 
Det blev ingen uppladdning av bilder igår kväll då jag kom hem sent och det enda jag ville då var att bara få sova. Men nu har jag i alla fall tid att lägga in bilderna från både förrgår kväll, igår och idag! 
 
Dagen började med att träffa gruppen, sätta sig i buss som skulle ta oss till Mdina. Det var en fin stad och anledningen varför vi åkte dit var för att den tydligen var Maltas huvudstad från början. Dock vet jag inte anledningen till varför Valetta sedan blev det. 
 
Vi kollade på ett museum, lite otäckt faktiskt. Massor av blodiga dockor i princip. Sedan gick vi på ett cafe och jag drack en vanilj milkshake, mums. 
 
Ska till stranden vid 8 och då ska vi ta ett kvällsdopp, mysigt! 
 
Förrgår kväll, bara bilder på trötta tjejer haha!
 
Linnea och Vendela
Tea och Amanda
 
Christina och jag 
 
Bilder från igår: 
 

Gör såhär, lägger in bilderna från idag i ett nytt inlägg! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tomas Cassel

Vad trevligt du har gumman! Härligt med nya kompisar och spännande miljöer. Underbart väder, helt fantastiskt skönt, helt enkelt/ Kram

2012-07-05 @ 15:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0