2 juli. Måndag

Hej på er! Hur har ni det? 
Jag har i alla fall haft en bra dag idag. Denna vecka börjar vi skolan på eftermiddagen, alltså från 13-16. Så det kommer bli lite sovmorgon denna vecka, skönt. Men jag ska ändå inte gå upp så sent, vill ta vara på dagarna här. 
 
Eftersom det var fri dag idag tills skolan började, bestämde jag mig för att åka till Sliema. Anledningen var inte att  för att shoppa utan jag ville åka dit för att jag tycker att det är så fint där! Så mysigt med bänkarna som står precis så man kan sitta och kolla ut mot vattnet. Alla cafén och restauranger är också mysiga. Fast jag åkte ju inte iväg därifrån utan att ha köpt något, köpte en present till lillbrorsan. 
 
Sedan satte jag mig vid en bänk nära en fin fontän, så svalt och skönt. Åt lite av min lunch och drack vatten. Ja man måste verkligen dricka många mängder vatten här! Tror jag slarvat lite med det men ska försöka bli bättre. 
 
 
Från skolan- klotter, eller borde jag säga konstverk? haha
 
Ska alldeles strax äta middag och sedan promenera ner till Beach Club där det blir karaoke! 
Ha en fin kväll gott folk!
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Tror verkligen att det är en god idé att dricka mycket, mycket vatten. Man blir verkligen trött av värme. Känns nästan som att hjärnan kokar. Har du något på huvudet? Hoppas att svedan fran söndagen har gått över. KraM

2012-07-04 @ 21:33:03
Postat av: Marie

Tror verkligen att det är en god idé att dricka mycket, mycket vatten. Man blir verkligen trött av värme. Känns nästan som att hjärnan kokar. Har du något på huvudet? Hoppas att svedan fran söndagen har gått över. KraM

2012-07-04 @ 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0