19 juli- Torsdag kväll

Hej på er! 
Här ligger lilla jag i sängen och fick för mig att skriva ett litet inlägg. Dock vet jag inte riktigt vad det ska innehålla. Tror att jag ska ta och se lite på gossip girl för att den serien är verkligen så bra! Har ju kollat säsong 1-4 men när det gått tillräckligt med lång tid kommer jag inte ihåg så mycket av vad som hände i en säsong så då går det bra att se om den :) Kollar för övrigt på min balklänning som hänger på en krok på ena garderobsdörren, där har den hängt sedan jag kom hem denna natt efter balen. Vet faktiskt inte vart jag ska förvara den, ärligt talat har jag inget emot att den hänger där den hänger.
 
 Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken jättevacker balklänning! Den är som en tavla, så varför hänga undan den?

2012-07-21 @ 19:06:54
Postat av: daisy

Såååå fin klädning<3 love i:t<3! Ha det bra
Kram/ Daisy<3

2012-07-23 @ 20:12:16
URL: http://daisymm.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0