12 juli- Torsdag

Igår blev det inget inlägg, hade massor med annat att göra. Packa upp, umgås med mamma, fixa om i rummet( inget som var planerat men jag kände bara för lite förändring och är väldigt nöjd med resultatet hittills, lite smågrejer kvar att fixa) kolla på film och äta god mat! 
 

Får se hur bloggandet blir nu när jag är tillbaka i Sverige för anledningen varför jag skrev varje dag i Malta var för att få familj och vänner uppdaterade om vad som försiggick där. Men nu känns det inte lika viktigt på något sätt... Och jag kommer inte ta bilder varje dag liksom. Men jag tyckte verkligen om att blogga så jag vill inte bara lägga allt det åt sidan men jag vet inte ännu hur jag ska göra med denna blogg. 
 
Men vad jag vet nu är i alla fall att jag ska träffa Emmie idag för att mest umgås men kanske ska vi dra till Stan. Jag vill i alla fall köpa målarfärg för att måla min hylla vit. Men ha det så bra allesammans! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka fina bilder! Den övre måste man tänka lite på för att förstå. Vackra färger. Den nedre ser ut som ett drömrum. Bra inspirationsbild. KraM

2012-07-14 @ 00:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0