1 juli Söndag

Hejhej på er!
Idag har jag bara låtit dagen gått åt till att bada och sola. Jätte skönt! 
Promenerade till Beach club och sedan hem från Beach club. Så har rört mig ganska mycket idag så det känns skönt! Ska troligen tillbaka dit vid 19 så då blir det en promenad igen. 
Medan jag gick tog jag ett flertal bilder på fina blommor, älskar dem och tycker det är jätte kul att ta bilder på dem. Så jag hoppas att ni inte tycker att det är alltför tråkigt att kolla på blombilder! 
 
 
Från Beach club:
 
Iste! Super gott när det är så varmt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hallå där i värmen! Det är härligt att titta på blombilder, de är verkligen vackra. Du fotograferar jättebra! KraM

2012-07-04 @ 21:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0