Only a few days left...

Det är bara några ynka dagar kvar innan vi tar farväl av 2012 och välkomnar in 2013. Älskade 2013, se till att bli ett riktigt jävla bra år nu! Utan stress, bekymmer, sorg, svek och olyckor. Bli istället ett år med massor av lycka, kärlek, fester, bra musik och mysigt umgänge ♥
 
Eftersom vi då närmar oss slutet av detta år tänkte jag gå igenom lite av hur det har varit, mest kanske hur jag förändrats som person. Om jag blickar bakat ett år och jämför det med nu ser jag ett flertal stora förändringar. Kanske inte behöver gå in på det här, de som borde veta om vet om. Men jag känner i alla fall att jag blivit något säkrare, mer medveten om saker och ting och helt enkelt ser det som händer på ett annorlunda sätt. 
 
Skulle kunna skriva hur mycket som helst men eftersom jag inte vet vilka som läser känns det inte så passande så därför avrundar jag inlägget här och ska istället se ett avsnitt av one tree hill. Skriver jag inte här innan nyår så önskar jag er alla ETT GOTT NYTT ÅR! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0