Lovely London

God Jul! Ja i Sverige var det ju julafton igår men eftersom jag och mamma är i London så firar vi julen idag. Eftersom i princip allt är stängt denna tisdag tog vi tillfället i akt att shoppa igår. Denna dag ska vi istället gå runt på Londons gator och kolla på b.la. fina byggnader och framåt kvällen sätta oss på en mysig restaurang.
 
Jag älskar verkligen denna stad, jag känner mig hemma när jag är här. Så mysig på alla sätt och vis. Självklart tycker jag att Stockholm är en helt otrolig stad men just att befinna sig här i London, det är så mäktigt på något sätt. Det är alltid något som händer här, natten är hela tiden så ung. Förra gången jag var här satt jag och Emmie nere vid London Eye och det var så mysigt och underhållande då det var flera som dansade och det kom flera trevliga personer och pratade med oss. London är definitivt den stad jag skulle vilja bo i om jag senare får nog av Stockholm. 
 
Kunde självklart inte motstå dessa två bedårande bh:ar från VS, dock blev jag besviken att de inte hade mer än tre dofter av alla body splash men förhoppningsvis finns det mer på flygplatsen eller så gör jag och mamma vår sista shoppingrunda i morgon i Westfield där den andra Victoria Secret affären finns♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0